بهترین دکتر های پوست خرم آباد | مراکز تخصصی

مجله پزشکی مدآوا در این برگه قصد دارد به معرفی پزشکان متخصص پوست خرم آباد بپردازد. اگر شما نیز به متخصص پوست نیازدارید ، می‌توانید از لیست زیر ، استفاده کنید. شماره تماس و آدرس کلینیک بهترین دکتر های پوست خرم آباد را می‌توانید از لیست زیر مشاهده کنید.

مراکز تخصصی پوست خرم آباد :

-

دکتر نسیبه سهرابیان

شیرخوارگاه


آدرس :
شیرخوارگاه – بلوار بعثت – ساختمان پزشکان آفتاب بعثت – طبقه 6

تلفن پذیرش :
۰۶۶-۳۳۲۲۸۴۰۹

حمیدرضا رشنو

میدان شهدا


آدرس :
میدان شهدا . طبقه بالای داروخانه امام حسین ع


تلفن پذیرش :
۰۶۶-۳۳۳۱۴۶۰۳

دکتر امیر جوانبخت

خیابان امام


آدرس :
خیابان امام ، بعد از چهار راه بانک ، کوچه کاکاوند ، کلینیک جوان ، دکتر امیر جوانبخت


تلفن پذیرش :
۰۶۶-۳۳۳۳۳۳۰۲

دکتر معصوم شهبازی

خیابان شهدای شرقی


آدرس :
خیابان شهدای شرقی . ساختمان پزشکان نور . طبقه 4


تلفن پذیرش :
۰۶۶-۳۳۳۳۲۳۹۳

دکتر محمد نظری

خیابان شهدای شرقی


آدرس :
خیابان شهدای شرقی – طبقه 2 موسسه مالی اعتباری کوثر

تلفن پذیرش :
۰۶۶-۳۳۳۱۲۲۹۴

توجه : اگر شما متخصص یا فوق تخصص پوست در خرم آباد هستید و نام خود را در لیست نمی بینید ، می توانید از طریق ثبت اطلاعات کلینیک اطلاعات خود را وارد کنید تا پس از تایید، اطلاعات شما نمایش داده شود.

دکتر حسین مطوریان پور

خیابان شهدای شرقی


آدرس :
خیابان شهدای شرقی . کوچه اسفند


تلفن پذیرش :
۰۶۶-۳۳۳۲۲۰۹۷

دکتر پوست خرم آباد چه خدماتی ارائه می دهد؟

پوست خرم آباد متخصص

اقداماتی که در حوزه پزشکی به منظور تشخیص و درمان بیماری های پوست صورت میگیرند، پزشکی پوست ( dermatology ) می گویند. پوست به عنوان اولین سد محافظت از بدن در برابر میکروب‌هاست. بسیاری از بیماری‌ها و حتی درمان های خاص، نظیر شیمی درمانی ، اولین نشانه های خود را در تغییرات پوست و مو نشان می دهند. بنابراین توجه به تغییرات پوستی و حفظ حالت ثبات و سلامت پوست بسیار مهم است. از این رو مراجعه به یک درماتولوژیست یا پزشک پوست معتبر ، میتواند امری ضرروی در جهت حفظ سلامت پوست به شمار رود. انواع بسیار زیادی از بیماری های پوستی وجود دارند که متخصص پوست و مو ، باید از آن اطلاع داشته و بتواند آنها را تشخیص دهد و درمان کند.

بنابر این دکتر متخصص پوست در خرم آباد علاوه بر شناخت این بیماریها ، وظایف زیر را نیز بر عهده دارد :

  • درماتوپاتولوژی: بررسی نمونه های پوستی با میکروسکوپ
  • جراحی های مربوط به پوست
    جراحی های زیبایی پوست و

مراجعه کنندگان پزشکان متخصص یا فوق تخصص پوست ، مو و زیبایی در خرم آباد می توانند در سنین مختلف، از کودکی تا بزرگسالی باشد.

چرا انتخاب دکتر پوست ، مهم است ؟

پوست ، مو و ناخن ، به دلیل ماهیت پروتئینی ای که دارند، حساسیت بالایی در برابر تغییرات داخلی (تغییر هورمون‌ها، استفاده از درمان هایی نظیر شیمی درمانی و استرس و…) و تغییرات خارجی (تغییرات شدید آب و هوا، آلودگی های هوا و آلودگی های محیطی و …) از خود بروز می‌دهند. آسیب به پوست می‌تواند بر میزان اعتماد به نفس شما، خصوصا در بانوان تاثیرگذار باشد. این موضوعات اشاره به حفظ سلامت پوست دارند و اهمیّت استفاده از درمان های اصولی و معتبر را دوچندان می‌کنند. همانطور که مشخص است ، اولین قدم برای شروع درمان موثر ، انتخاب دکتر پوست داری بورد تخصصی یا فوق تخصصی است. ما در این نوشته سعی کردیم بهترین دکتر های پوست خرم آباد را برای شما معرفی کنیم. شما می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس کلینیک ها را در نوشته فوق مطالعه فرمایید.

چگونه پزشک متخصص را تشخیص دهیم ؟

امکان دارد در فضای مجازی افرادی خود را بعنوان متخصص پوست و مو و زیبایی معرفی کنند. همچنین کلینیک های پوست مو و زیبایی که از مراجع مرتبط مجوزی اخذ نکرده اند نیز متاسفانه در سطح شهر کم نیستند. مراجعه به این کلینیک ها و افراد غیرمتخصص گاها باعث بروز صدماتی به سلامت پوست و موی بیمار می‌شود.

برای تشخیص پزشک متخصص پوست در خرم آباد شما می توانید از لیست فوق استفاده کنید و یا موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در تابلو و یا مهر فرد به کلمات ” متخصص ” یا ” دارای بورد تخصصی ” اشاره شود.
  • توسط انجمن متخصصان پوست به عضویت در آمده باشد.
  • در سایت سازمان نظام پزشکی داری تخصص و پروفایل فعال باشد.

هدف ما از انتشار این نوشته، معرفی بهترین دکترهای پوست و مو خرم آباد بود. امیدوارم که این نوشته برای شما مفید باشد. شما هم چنین می توانید به برگه لیست پزشکان متخصص پوست سراسر کشور ، متخصص های معتبر دیگر شهرها از جمله اصفهان ، یاسوج و …را نیز مشاهده کنید.

برخی از منابع :

انجمن متخصصین پوست ایران